dzisiaj: 03-05-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Kalkuluj rozmowy


Puls Biznesu donosi, że z tak zwaną "polityką dzwonienia" jest źle. Nie planujemy jej i nie dążymy do optymalizacji kosztów. Tymczasem racjonalizacja w tym względzie, może przynosić znaczne oszczędności.

Źle dobrane taryfy telefoniczne, nieprzemyślane zakupy nowych usług lub przepustowość łącza internetowego kilkukrotnie przekraczająca potrzeby przedsiębiorstwa oto lista grzechów głównych.
- Wnikliwa analiza rzeczywistych potrzeb i ponoszonych kosztów pozwala zmniejszyć wydatki na ten cel: co najmniej o 20 proc. rocznie - twierdzi Mateusz Antoszewski, kierownik projektu w dziale optymalizacji kosztów telekomunikacyjnych Alina Consulting Group Polska.

Problem przepłacania za usługi telekomunikacyjne wynika m.in. ze złożoności ofert, dużej liczby usług i taryf do wyboru oraz zmienności warunków. Alma Consulting Group wskazuje też na to, że wiele firm nie dysponuje narzędziami do monitoringu systemu telekomunikacyjnego. Tymczasem jedna nie w pełni wykorzystywana usługa telekomunikacyjna może powodować koszty rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych rocznie.

oprac: S. Kowaslska źródło: Puls Biznesu, 2008.04.09
"Przemyślane usługi tną koszty." Marcin Złoch

Wyraź swoją opinię

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: