dzisiaj: 28-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

E-commerce ma się w Polsce coraz lepiej


Polacy wydają w internecie coraz więcej pieniędzy - średnio 980 zł rocznie na osobę. To dobra informacja dla firm oferujących swoje usługi w sieci.


Z raportu NetTrack 2008 przygotowanego przez ośrodek MB SMG/KRC oraz danych GUS, wynika, że rocznie jeden polski internauta wydaje na zakupy on line średnio 980 zł - informuje "Puls Biznesu". Od 2006 r. liczba osób dokonujących zakupy przez internet wzrosła o ponad milion, a ich udział wzrósł z ok. 12 proc. do 16 proc. mieszkańców Polski w wieku od 16 do 74 lat. W roku ubiegłym zakupów drogą elektroniczną dokonało 4,6 mln osób, a ich łączna wartość przekroczyła 4,5 mld zł. Stale rosnąca liczba internautów, którzy za pośrednictwem internetu realizują zakupy, wpływa korzystnie na rozwój e-handlu oraz daje duże możliwości firmom świadczącym swoje usługi w sieci. Wśród polskich klientów sklepów internetowych dominują osoby młode, głównie mężczyźni, z dużych miast. 49 proc. z nich dokonuje e-zakupów kilka razy w roku, a 41 proc. - kilka razy w miesiącu. Z kolei 71 proc. chciałoby częściej niż do tej pory kupować w sieci. (F)

 

oprac.: ef, źródło: Puls Biznesu, www.pb.pl, 2008.08.08
"Polacy zostawiają w sieci coraz więcej pieniędzy", PAL

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: