Reklamy olimpijskie za 10,6 mln zł
Podczas transmisji igrzysk olimpijskich w Pekinie 76 firm pokazało w sumie 2335 spotów reklamowych za łączną wartość 10,6 mln zł brutto - informuje "Gazeta Prawna".
Telewizja Polska, posiadająca wyłączność na transmisję olimpiady w Polsce, zaczyna liczyć zyski. Najwięcej pieniędzy trafiło do budżetu TVP1 - ok. 7 mln zł, a najmniej do TVP Info - 750 zł. Do największych reklamodawców należał koncern Reckitt Benckiser, który przeznaczył na reklamę 2,9 mln zł, a także Panasonic Procter & Gamble i Polkomtel. Zawody olimpijskie w Pekinie oglądało mniej widzów niż cztery lata temu - w Atenach. (F)
oprac.: ef, źródło: Gazeta Prawna, www.gazetaprawna.pl, 2008.08.22
"Igrzyska: 76 firm wydało 10,6 mln zł na reklamę", Michał Fura
Oryginalna treść artykułu
|
Posiadamy certyfikat:
|