dzisiaj: 28-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Reklamy olimpijskie za 10,6 mln zł


Podczas transmisji igrzysk olimpijskich w Pekinie 76 firm pokazało w sumie 2335 spotów reklamowych za łączną wartość 10,6 mln zł brutto - informuje "Gazeta Prawna".


Telewizja Polska, posiadająca wyłączność na transmisję olimpiady w Polsce, zaczyna liczyć zyski. Najwięcej pieniędzy trafiło do budżetu TVP1 - ok. 7 mln zł, a najmniej do TVP Info - 750 zł. Do największych reklamodawców należał koncern Reckitt Benckiser, który przeznaczył na reklamę 2,9 mln zł, a także Panasonic Procter & Gamble i Polkomtel. Zawody olimpijskie w Pekinie oglądało mniej widzów niż cztery lata temu - w Atenach. (F)


oprac.: ef, źródło: Gazeta Prawna, www.gazetaprawna.pl, 2008.08.22
"Igrzyska: 76 firm wydało 10,6 mln zł na reklamę", Michał Fura


Oryginalna treść artykułu

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: