dzisiaj: 28-04-2024,  imieniny 
 

Firmy i produkty
  • informacje o:
  • firmach
  • instytucjach
  • produktach

Przetargi
  • wyniki
  • inwestycje
  • dotacje
  • raporty

Wzory pism PITy
  • podatkowe
  • księgowe
  • skarbowe
  • umowy

Bazy danych
  • pudełkowe
  • statyczne
  • dynamiczne
  • aktualne

Telemarketing
  • infolinie
  • leady handlowe
  • badania CATI
  • ankietowanie

Informator miejski
  • instytucje
  • urzędy
  • kina
Co:
Gdzie:
Branża (wybierz) lub słowo
Województwo, miejscowość, ulica
np: Wielkopolskie, Poznań, Nowowiejskiego

Pekin mniej dochodowy


Zyski TVP z reklam emitowanych podczas igrzysk w Pekinie okazały się o wiele mniejsze niż te z Aten, cztery lata temu.


Wówczas, TVP1 zarobiła na reklamach 16,212 mln zł, a TVP2 - 14,963 mln zł. Reklamy w blokach olimpijskich wykupiło wtedy 78 firm. Dla porównania, podczas tegorocznej olimpiady przychody z reklam i pakietów sponsorskich wyniosły ok. 15 mln zł. Powodem osiągnięcia słabszego zysku były czas i miesiąc emisji. Różnice w czasie sprawiły, że średnia oglądalność tegorocznych igrzysk szacowana jest na 1,6-1,8 mln widzów, podczas gdy cztery lata temu wyniosła 2,1 mln. Najwięcej polskich widzów oglądało walkę Szymona Kołeckiego w podnoszeniu ciężarów - 4,3 mln osób i finał wioślarskich ósemek ze sternikiem - 4,2 mln. (F)


oprac.: ef, źródło: Puls Biznesu, www.pb.pl, 2008.08.25
"Niedochodowy Pekin", Marcin Zawiśliński

Oryginalna treść artykułu

Dodaj Firmę do bazy

Panel Klienta

login
hasło

Serwis Przetargowy

 

Przetargi, Inwestycje, Zamówienia

Posiadamy certyfikat: