Polacy kupują coraz więcej odzieży i obuwia
W tym roku sprzedaż detaliczna odzieży i obuwia w Polsce ma wynieść 28,8 mld zł. Dla porównania, w 2007 r. było to 25 mld zł.
Wynika tak z raportu przeprowadzonego przez firmę analityczną PMR. Wzrost sprzedaży detalicznej odzieży i obuwia w 2008 r. będzie spowodowany rosnącymi płacami, coraz wyższymi wydatkami przeznaczanymi na zakup tych towarów oraz planami detalistów w kwestii rozwoju ich sieci. Raport podaje też m.in., że Polacy coraz częściej kupują odzież markową ze średniej półki cenowej, zamożni klienci interesują się zakupami w sklepach z towarami światowych marek, na rynek wkraczają marki luksusowe, a niektóre firmy prognozują zainteresowanie konsumentów segmentem markowej odzieży codziennej i sportowej. (F)
oprac.: ef, źródło: Gazeta Prawna, www.gazetaprawna.pl, 2008.08.27
"PMR: rośnie sprzedaż detaliczna odzieży i obuwia", PAP
Oryginalna treść artykułu
|
Posiadamy certyfikat:
|