E-learning rozwija się
W 2008 roku firmy polskie wydadz± 250 mln zł na e-learning, a w następnym roku możemy się spodziewać kwoty 300 mln zł – wynika z danych Way2Learn.
Głównym atutem e-learningu s± niższe koszty w porównaniu z tradycyjnymi metodami. Szkolenie pracownika przy użyciu platformy wirtualnej kosztuje od trzech do dziesięciu razy mniej niż ¶rodki tradycyjne. Uruchomienie e-learningu jednak kosztuje. Wdrożenie platformy LMS czy MCMS to wydatek rzędu min. kilkudziesięciu tysięcy złotych. Przy korzystnej kalkulacji pieni±dze te mog± się zwrócić już po przeszkoleniu kilkudziesięciu osób. (I)
Opracował M. Fr±ckowiak, Ľródło: Rzeczpospolita, www.rp.pl, 2008.09.30, „E-learning obniża koszty kształcenia pracowników”, Barbara Mejssner
Oryginalna tre¶ć artykułu
|
Posiadamy certyfikat:
|